Rock'n'roll

Yeah! Det var tänkt att vara fest igen här i vårt hus, två tjejer som hade kommit på idén med maskerad och det lät seriöst och organiserat då vi hade hört dem prata om spel/lekar och en spökrunda. Men det såg vi ingenting av när vi väl kom ut ur vårt rum, två sminktimmar senare. Vi blev grymma som Kizz. En massa hårsprej så att håret blev som sockervadd och teatersmink i mängder, kul var det. Vi sminkade alla varandra, och vi fick många komplimanger under kvällen. Men vi var helt klart för snygga för festen. De satt där som de väl brukar göra och vara dryga. Vi var där tillräckligt länge för att fatta att det inte skulle bli så mycket mer, så vi gjorde en turné till de andra husen och visade upp oss. Ännu lite senare gjorde vi en drive-in förbi McDonalds och satte oss för att äta cheezburgare som Kizz i mörk bil när vi plötsligt blev vittne till striptease. En bil kom och ställde sig med lyktorna på riktade direkt mot vår bil som att de skulle kunna ha sett oss, men en av dem hade så bråttom att dra ned byxorna och allting för att lätta på trycket att de nog aldrig märkte oss. Kanske när de precis skulle till att åka därifrån. Haha! Nästa gång kommer vi giga, förhoppningsvis med min favort I was made for lovin you eller Heavens on fire




Jag har helt klart fått en ny idol, och funnit min demon ...





A som Ace Frehley; Spaceman,
J som Paul Stanley aka Starchild
Jag som Gene Simmons The Demon
och L som Peter Criss The Catman.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback