The ugly truth

Jag och mamma var och såg The ugly truth ikväll på bio. Den var väldigt bra, måste jag säga, för att vara en sådan där amerikansk komedi som hela tiden massproduceras. Jag älskar Catherine Heigl, framför till exempel Cameron Diaz, och Gerald Butler som hunk är det inget fel på ;) Det var lite kul att Eric Winter var med som den helylle killen, eftersom han varit med i Våra bästa år. Det är inte ofta man ser skådespelarna från den serien någon annanstans än just där, i den evighetssåpan. Hur som helst älskade jag filmen. Inte så präktig som de brukar vara, de amerikanska komedierna - det var the ugly truth helt enkelt. Och det jävligt bra dessutom, och kul. Det är första filmen som jag i slutet av den tänker att jag vill se om och köpa när den kommer ut. Men den var ju gullig för det, fastän väldigt sexistisk. Men vad gör det, ett hett ämne att fundera på ;) Jag gillade grejen med trosor som vibrerar, och replikutbytet om rätt behå - att den ska pusha upp, brösten ska säga hej och inte bara nicka i förbifarten. Haha! Den bistra sanningen är nog är rätt kul ändå ... om det visar sig att man får den rätte till slut. Even the ugliness can be beautiful.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback