Jag är på dåligt humör

Jag är riktigt trött och förbannad på att det ständigt ser ut som det gör i vårt hus, efter en festkväll som alltid måste vara redan på fredagen just och inte lördagen så man går med det en dag bara. Man vill ju inte ens gå på toaletten, minst av allt duscha som man känner störst behov av när det ser ut som fan.

Lika ful är jag med en massa sugmärken kring halsen och nu ett på kinden också!! Fan!

Ångest.

Det regnar. Ett snöoväder är tydligen på insprång över landet - det har ju bara nyss blivit oktober (!) Jag har ingen lust att åka in på Arvika marten, den årliga marknaden inne i Arvika med åkattraktioner och allt möjligt tydligen, i sådant här väder. Inte heller gå omkring där med ett par som beter sig som ett bästispar på lågstadiet. Tyvärr sjunker man till den nivån själv när man känner som man man gör, men man får ju oundvikligen de känslorna av dem.

Jag vill hem. Ta det lungt. Hitta till en punkt där jag mår bra.


Nej, jag är inte på bra humör idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback