Inception

Har precis sett bästa filmen med bästa killarna och fina L. De fick den stora äran att dela upplevelsen av Inception med mig. Tatata! Första gången för mig, andra gången för ett par andra. Jag är djupt imponerad. En enorm film verkligen, och självklart med ett ämne som berör och fascinerar mig. En orgasm för ögonen och en inre tillfredsställelse som inte på länge har känt sig så tacksam. Fascinerande ämne som jag också tror på, drömmar, vilket väl märks i bloggen - vilket säger mig, ska jag kategorisera detta inlägg inom film eller drömmar ..? Jag väljer att rescensera filmen en annan gång, när jag sett den en andra gång. Jag antar att den går på bio fortfarande, jag kommer vilja gå och se den helt klart - men finns den på dvd än så hoppas jag att tomten ger mig den inslagen i rött paket med röda girlanger. Jag gör min hyllning igen med min dans av rysningar, och går sedan och lägger mig. Kommer drömma bra, längtar in ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback