Notting Hill i min hjärtehylla

Notting Hill - går inte att sägas för mycket om den. Jag börjar alltid gråta till den. På slutet när hon gör sin berömda replik, och han jagar tiden för att hinna ikapp henne.
 
"How long are you intending to stay here in Britain?"
"Undefinitely".

Då som först började tårarna rinna. Jag var rädd att det inte skulle komma först, jag ville ju snyfta. Äntligen kom det. Det är så vackert, så romantiskt, så lyckligt! Det är simpelt, men ändå så stort.

Kan jag säga för många gånger hur mycket jag gillar den här filmen? Och jag har den i min ägo ... det var första gången jag såg den sedan jag köpte filmen.


Kommentarer
Postat av: Selina

Tycker du ska åka till Notting Hill, det är en mysig stadsdel till kära London.

Hoppas du får ett bättre år detta året!



Kram Selina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback