Barnförbjudet inlägg

Ja, det här kommer inte att bli ett censurerat inlägg. Alla ni som är under 18 år bör inte läsa detta, för det kommer bli ett jävligt fult språk plus att jag inte vill skrämma er med vad det finns för människor i världen. Det är egentligen bara riktat till en person - och denne oavsett ålder.

För du är en äcklig människa. Hycklare! Påstår dig vara kristen och går runt och ligger med killar som om du hade monopol på dem. Jag har nog hört hur du funkar. Anser dig att alla killar som ser åt dig är dina, till och med de gånger då du har pojkvän. Så är det väl sant som hon sade, att du ville göra henne svartsjuk för att de skulle bryta så att du kunde ta honom?!? Vad hände med oskulden? Du ska ge fan i killar som inte angår dig. Du är så jävla respektlös. Oacceptabelt. Den mest avskyvärda människa jag någonsin vetat om. Jag vill inte se dig, inte höra dig. Försvinn ur min värld, du är luft för mig. Du ska undvika mig. Inte vara i delar av skolan där jag är. Men nej, du är ingenting, bara en liten skitunge (20 år än? Verkar inte som det i alla fall) som tror dig vara så mycket bättre och välförtjänad killar. Du får ingen bra kille så som du beter dig i alla fall. Blåögd. Trodde du verkligen att han skulle offra mig och vår kärlek för en sån som du? Vi har för fan brutit hjärta med varann. Men sådant förstår väl inte du. Du är ju som du är. Tyvärr föll han i sin egen grop, han ville bara göra mig svartsjuk vet du, och du trodde i din enfald att det skulle bli någonting mellan er (?), gjorde honom delaktig i din snikna konspiration, utnyttjade honom så att han, utan att över huvudtaget vilja det, skadade mig. Du var bara ett äckligt misstag. Han ville göra mig svartsjuk, och visst - det funkade och mer därtill. Och så trodde du att han brydde sig om dig. (Suck!) Du är patetisk. Du trodde att vi skulle bryta, att jag inte ville ha honom och att du skulle få allt som serverat på ett silverfat som beräknat. Men där trodde du fel! Ingenting stoppar mig, inte när det gäller kärlek - och absolut inte en liten skitunge som du, även om du gjort stor skada. Du är en liten människa! Lämna oss ifred! Jag är, har varit redan från första ögonkastet och kommer förbli hans livvakt. Ring hans mobil (han kommer inte svara) så kan han intyga det. Hoppas du finner förlåtelse hos Gud, för av människorna får du den inte. Det bästa med det här, är att det inte är något löjligt utbrott - det är ren fakta baserat på verkliga känslor. Och gissa vem som lärt mig hantera fakta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback