Min hjälte, min plutt, mitt allt

Har en plutt sittandes i skräddarställning på golvet nedanför mig. Pratar med sin fader i telefon om räkningar, stackarn, som nog hade en smärre pärs tidigare ikväll när han sprang runt på stan och det helt i onödan dessutom. Själv har jag suttit på en och samma plats hela kvällen med olika känslor; rädsla, ilska och oro - jag räknade upp flera alternativ om vad som kunde ha hänt. Till och med att han kunde ha blivit överfallen, men nej - inte han =D Inte min hjälte. Nu är han i säkert förvar i alla fall, precis där han hör hemma, dvs hos mig. Samtalet har tydligen styrts in på kemi, är ganska säker på att han lägger på snart. Då ska jag vara beredd ;) framåt stupa ned i min säng, mohaha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback