Drömmar om beröring

Igår natt drömde jag om ett möte, ett mun till mun-möte. Det var en alldeles underbar stund när mina läppar mötte hans, och en ärligt menad, äkta kyss uppstod. Lätt, lätt - nästan ingen beröring alls, gjorde det så speciellt när jag stod där tätt emot honom, och väntade att han skulle komma och möta mig med sin mun. Jag kollade upp på honom och han hjälpte till med en hand under min haka för att kunna komma mig till mötes. Våra varma andedräkter slog mot varann, och mina läppar särades lätt när han sakta närmade sig. Jag blundade och log inombords, kände mig vacker under honom. Läpparna nuddade vid varandra, dröjde sig kvar. Sade: Hej. Jag älskar dig. Vi smakade på varann lite flyktigt innan kyssen försvann lika snabbt som den långsamt hade tillkommit. Som att den aldrig hade varit menad att ske. Men den skedde, den föddes och dog, och dess existens hade haft all mening när den fanns till.

Inatt drömde jag om en lätt kittlande smekning över nyckelbenet. Vi hade lagt oss, skulle somna. Jag vilade skönt på min högra sida när jag kände hur han med en hand började röra mig över axeln, kanske drog ned en tunn linneärm, och gav mig en kyss i gropen. Han fortsatte upp längs min hals och framöver den, formade en cirkel med handen över brösten och upp igen, visste vad han gjorde. Värmen i hans hand lugnade mig. Som att han kände hur han berörde mig fångade han upp kittlingen som hade spridit sig längs min överarm och strök över den, fattade ett tag om den och tryckte till lite. Musklerna gav med sig i hans hand, blev till flytande guld. Han kupade handen igen över axeln på mig och följde konturerna längs med nyckelbenet. Varm utifrån och in suckade jag tungt, och älskade honom lite mer.

Underbart drömt!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback