Simon & Thomas

Inte vilka Simon och Thomas som helst, utan designerna Simon & Thomas =D Är det ett program jag verkligen tycker om och gärna tittar på, så är det Design: Simon & Thomas. Jag älskar dom och deras stil, och programmet är verkligen bra uppbyggt redan i introt där man får ett hum om vilka de är. Thomas som lite klåfingrig och Simon som perfektionistisk. Otroligt duktiga designers är de också. Det är som att jag drömmer om ett eget hus eller krypin att få inrett av dem. "Simon jag vet inte om det är tekniskt korrekt att bära ett barn sådär." När Simon åkte kälke med en tvååring och skulle upp igen. Vet ju bara hur man bär runt på en hund ;) Haha, ja dem är störtsköna. Man märker att de älskar och känner varann, annars skulle de inte kunna småbråka med varann så mycket hela tiden. Och så deras lilla hund, Albert. Undrar jag vad som hände med den andra hunden, Thomas hund ... Bra pli på hunden, som följer dom vart de än går och är en lika stor (om än mindre och med flera ben) karaktär till programmet. Snickaren har de bytt ut dock, hm. Vilket jobb för honom och det gänget, Simon och Thomas står ju för idéerna och det konstnärliga inredandet, och inte för utförandet av det hårda slitet. Det är det som gör de så bäst också, goa personer som har en bra stil som passar dem och är dessutom bra på det de gör. Kärlek till både programmet och dem från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback