Sista föreställningen på Ingesund

Dricker vin och förbereder mig mentalt inför sista föreställningen. Min egenskrvna scen som vi är först ut med öppnar upp, hoppas det går bra. Jag vill inte bli för lullig så att kullerbyttorna går fel och att jag skulle glömma bort repliker, bara så att jag slappnar av lite mer. Känna mig lite lullig, men inte berusad. Kissnödig får jag inte heller bli, även om det sägs att det är bra att vara det för att kunna prestera. Tänkte ta med kameran upp nu när vi ska ses snart för att värma upp. Göra några kullerbyttor över kuberna och sedan är det bara att köra. Lite bra att vara lite lullig för toalettscenen, tredje scenen in som jag får skynda mig att byta om till bakom skärmarna vi byggt upp som kulisser. Detta ska bli kul, jag ska verkligen passa på att njuta, som L sade när han hjälpte oss skulle vi leta upp tillfällen i texten där man bara njuter av tillfället och det som händer, då det är mycket filosoferande som kan ta över textmässigt. Blir en bra kontrast med mina kullerbyttor, och den yta jag talar om på slutet. Även kontrast mellan mig och L, karaktärerna är sådana, så vi har klätt oss svartvitt. Jag med vitt upptill och svart nedtill, och hon tvärtom. Om exakt en timme har människor satt sig ned, och om ytterligare tio, femton minuter har det släckts och jag och L ligger på golvet och väntar på att vakna upp. Fan vad kul, det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback