Vårbilder

Fler bilder från området runt Ingestrand. Det är så vackert att jag inte får nog. Kameran används flitigt, och det blir nästan bara samma motiv men det är för att jag verkligen älskar grönt (natur, miljö) och blå himmel. Moln är en annan kär kärlek. Men ingenting går ju upp att registrera det med sin egna inbyggda linser, eller jag som har kontaktlinser i ögonen. Klicka för större bilder. 

Såhär såg det ut när jag började min promenad ned till Ingestrand, framför skolan.


 

Jag låg på stranden och blev sandig för att få dessa

  

  Underbara björkar

  

 

En utstickande bro, som känns ha blivit snedare under vintern och av all snö som låg på den, i olika vinklar

   

Fotografen hälsar :)



 

    Gillar jag björkar, eller inte?

    

  En fågel på flykt
 
   



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback