Björkars grönska

Jag har känt mig ganska trött på senaste tiden, och sett björkarna bli gröna. Fastän jag inte känt mig förkyld på något sätt, runnit ur näsan eller kliat i ögonen, så trodde jag inte på att pollen riktigt hade kommit än. Men nu när man har sett björkarnas gröna knoppar slå ut så fattar jag att jag är allergisk. Jag hörde någonstans ifrån att symptom på allergi kan bara vara trötthet, och det stämmer ju ganska bra in på mig. Jag rådde bot på min misstänksamhet, och nu en halvtimme efter en tablett cetirizin känner jag mig frisk på ett nytt sätt. Våren som är så fin, den ska man njuta av.





 




Kommentarer
Postat av: Kvasthilda

Hej, ser att du fått in namnet på bilden. Det där med copyright. Du har copyright på dina egna bilder, punkt o slut. Det är inget man behöver söka för att få. Du är upphovsman o upphovsrätten är din.

Nej, du måste nog tyvärr gå in i varje bild o kopiera in ditt namn. Jag använder en mix av Picasa och fotoprogram av olika slag. Det sista jag gör innan jag sparar bilden är att lägga in namnet (min egen copyright).

Härliga vårbilder! Vad jag längtar att få se våra björkar grönska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback