Välbehövd och förstådd trötthet

Så nu borde jag lägga mig och sova, och ska det. Båda bloggarna är lästa, men åh så värt att läsa om. Men mina ögon klarar det inte, varken att vara vakna eller uppleva om deras öde. Men jag har dem i mitt hjärta, sänder dem en tanke och min kärlek. Värda all lycka, ändå fick de uppleva all världens sorg ... Det är skönt att i hennes blogg finns det dock förtröstan, och däri kanske också hemligheten bakom hur att leva här och nu.

Men det är också nu jag får denna skrivarglädje, att sprida detta vidare och därmed lätta på trycket som funnits över mig och som hämmat mitt bloggande. Det har varit jobbigt, jättejobbigt på senaste tiden. Det är skönt med en annan sorts urladdning, som inte bara är mitt eget.

Två timmar mer sömn inatt i alla fall, jag som tänkte ta en dusch - men ögonen känns falla ihop ganska tungt och jag somnar förmodligen på stört. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback