Utvärdering 2010

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
2 November, 4 december

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov för det!

Vilka länder besökte du?
Finland (Åland)

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Lättheten i bröstet

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Första gången jag började med monologarbete

Vad var din största framgång 2010?
Att jag älskade igen

Största misstaget?
Att SD kom in i riksdagen!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, låg störtförkyld en varm sommardag och förlorade pengar på en resa dessutom. Resan i sig var dock en större förlust än pengarna

Bästa köpet?
Filmen Notting Hill :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, hyra, bussresor

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag kom in på Marieborg och det visades vara en riktigt bra teaterutbildning, vissa stunder i skolan                                                     

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Waka waka - Shakira
Need you know - Lady Antebellum

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?
Kunnat ignorera vissa saker

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte, jag gör nog i överlag mindre än mer

Hur tillbringade du julen?
Hos min mormor och morfar

Har du varit kär i år?
Ja, tror det, vet knappt längre hur det känns att vara kär - har känt så mycket i år

Favoritprogram på tv?
Har knappt kollat på teve i år

Bästa boken du läste i år?
Sofies Värld av Josetin Gaarder

Största musikaliska upptäckten?
Lady Antebellum

Vad gjorde du på din
födelsedag 2010?
Fick en puss på natten innan jag somnade, öppnade en present jag hade fått medskickat hemifrån och ett par andra av ett par kompisar, åt tårta hemma hos en dåvarande kompis på eftermiddagen

Vad fick dig att må bra?
Kärlek

Vem saknade du?
Någon som försvann

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, mycket

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svart, leggings och toppar som går över rumpan

De bästa nya människorna du träffade?
Marika, Arvid m.fl 

Årets besvikelse? 
Att jag trodde min bästa vän och största kärlek skulle dö ifrån mig

Flera stora besvikelser i år. Värsta året i mitt liv så här långt -

Kommentarer
Postat av: Marika

Varit fint att lära känna dig med!

2011-01-11 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback