Skratt och tårar

Skratt genom tårar och tårar genom skratt, när händer det på hela dagen om inte när jag sitter och tittar på Two and a half men ... (?) Min favoritserie på teve som är humor och ironi på hög nivå. Det började redan innan när jag hade bestämt mig för att poppa popcorn och titta på Dagboken efter det, men hur ska det gå till nu? Helst vill jag ju se skräckfilmer, ha en arm om mig och en hand i min, den där doften och värmen. Chelsea lämnade Charlie, men åkte hem till honom efter biodejten med Brad. Han erkände att han gråtit som en tjej efter henne, och hon att hon saknade honom vilket slutade med att hon sov över. Morgonen efter säger hon att hon inte kommer tillbaka samma kväll, inga problem blev lösta angående om de ska leva tillsammans eller inte förutom de "små" (stora för honom) problemen och den saknad han har efter henne som ju i alla fall är saknad och någon sorts kärlek. Stackars Charlie! Hon utnyttjade honom bara för den natten. Fan tjejer. Fan killar. Charlie erkände sin kärlek och tacksamhet för att brodern ändå bor hos honom och att han kan vara behövlig, och ännu en sorts kärleksförklaring de syskonen emellan när de omfamnade varann, eller Alan gjorde det om Charlie i alla fall, gav ny fart i mig som kändes ända ned i bröstet, att bara få ha en välbehövlig betydelsefull relation när andra sådana gör ont. Nej, jag gör enligt planen - poppar mig en stor kastrull popcorn, drar igång Dagboken och gömmer mig under en filt. En perfekt kväll för mig själv ... hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback