Bloggrekord

Som det har blivit ett rekord på över hundra sidvisningar av min blogg under dagen, med anledning av det nu heta namnet Gigi Goyette, ligger jag högt upp i rankingen på googles träfflista angående att jag nämnt henne i min blogg. Även, eller kanske framförallt det, Lilla huset på prärien, har varit ett hett sökämne på google och som man därifrån snabbt blivit länkad in på min blogg. Men det är väl delvis av samma svar man letar efter, kan jag tänka mig. Då måste jag, eller vill snarare, tillägga att ett annat alternativ av frågeställningen kan vara att hon helt enkelt var med en gång i tiden en kort period som statist. Men jag tycker ändå att det är långsökt att man kallar henne en känd barnskådis från den serien och blivit känd därifrån, eftersom ingen känner igen henne och denna undran faktiskt existerar. Inget namn som man lärt känna därifrån, och ingen större roll med namn kan hon ha gjort i serien. Men, ja ... Ingen människa som är värd mer att nämnas. Hon är sin egen skandal och vill väl bara ha pengar för att berätta om sitt förhållande som hon haft med Schwarzenegger. Otrohetsskandaler hit och dit, här och där ... Vem är näst på tur att avslöja sitt dubbelliv? Påven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback