A history of violence

Jag kör en snabbis, och bloggar om den pågående filmen som jag tittar på som går på kanal fyra. Det vill säga, det är reklam plus nyheter. Värdelöst att se film då egentligen, men ibland måste man ju och vill se om det går någon bra film på teve. Det går mycket olika fler filmer där som man kanske annars inte skulle se. Så jag rekommenderar ändå teve-filmer. Den nu är A History of violence, som jag har sett förr. Men umgänget har det inte, och jag sa bara att det är lite skjut och en intressant sexscen i filmen för att brorsan skulle säga till min pappa (?) att jag inte skulle få sitta och avslöja något om filmen. Det var ju inga avslöjanden precis, det stod om filmen i tidningen att caféägaren Tom skjuter två rånare och sedan förändras hela livet för honom och hans familj. Han blir stadens hjälte, och snart kommer några mystiska män som påstår sig känna honom som en helt annan person. Det var ett tag sedan jag såg den, så jag minns den inte helt. Jag trodde dessutom att sexscenen skulle komma lite längre in i filmen, men den kom ganska snabbt innan första reklamen i deras säng. Jag hade för mig att de gjorde det i trappen. Men det kanske kommer också. Viggo Mortensen är ju en grym skådespelare, och har ett bra utseende. Jag fick en déja vu av sexscenen, då jag kom att tänka på filmen Unfaithful som han också medverkar i och har sex med Diane Lane. Det ser ut som nästan exakt samma scen när han drar av trosorna på kvinnan under sig då han ligger mellan hennes ben. Han smyger sig ned och ... Kvinnoben och Viggo Mortensen, det är vad jag kommer att tänka på angående honom i framtiden, haha. Det kan inte vara lätt att vara en snygg skådespelare! Granska filmer och se vad vissa skådespelare har för roller. Viggo Mortensen, Johnny Depp eller Michelle Pfieffer ... De har alla utseenden och gjort sina prestationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback