Wild'n crazy

Ja, det blir i stort sett bara ett inlägg i veckan nu för tiden. Det är lite tråkigt, men jag läser desto mer. När jag dessutom måste komma igång med att få in en rutin med att själv skriva. Inte i bloggen, utan dramatik! Drama! I'm a Dramagueen! Faktiskt! Jag har hittat en ny glädje, vilket är hårfärg! Men bara i toning som sitter i olika länge beroende på vilken sort man tar. Jag prövade en i nivå ett tror jag, för den sitter inte längre i. Jag ville ha lite brunare färg i håret med drag åt det röda hållet. Men det blev inte så mörkt som jag trodde att det skulle bli, och färgen hette kopparblond. Men det var väl en bra första gång. Nu är jag så inne på idén att lägga i en vild, knallröd färg. Vara lite eldig, bokstavligt talat! Mörkt brun och mystisk vet jag inte om jag är, jag är jag och min karaktär är nog ganska wild and cray emellanåt. Men antagligen kommer det sluta med att jag kommer fram till att blondes do have more fun. Men det är en kul grej när det ändå bara är toningar att göra med. Men ska man ha en hårfärg som man verkligen tycker om och passar i så borde man nog gå till frisören och färga håret, så att man vet vad man får och att det blir bra gjort. Men jag gillar att det inte blir någon utväxt i håret med toning, och att det är jämt fördelat över hela håret. Vill fixa håret på en gång, så jag tror jag ska muta min mamma med massage för att åka iväg med mig och sedan lägga i färgen på mig. Bild, nja ... Vi får se ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback