Sitter och saknar

Sitter och saknar min finis, vill ha honom hos mig precis här och nu. Men nu vet jag att han kan ta det lungt och bara ha kul resten av veckan. Han var så nervös först, haha, för en tre minuters pitch som han i och för sig ville göra också. Men på engelska dessutom, framför en kamera och inte inför folk. Men det hade stått en massa människor och lyssnat ändå, på hans lilla nykommande filmidé. Hade aldrig varit så nervös i hela sitt liv, skrev han älsklingen. Det förstår jag, men vilken chans att få pitcha på självaste Cannesfestivalen när hela världens producenter finns på plats. Jag hade åkt med, det var tanken först, men sen visades det att man inte får komma in på festivalområdet om man inte har nån anknutning till filmen. Nästa gång så, hihi - när han är redo för långfilmsdebut, då får han ge mig huvudkaraktären i sin film och göra mig till stjärna så att vi kan på röda mattan båda två och agera världens vackraste kändispar ;) Själv var jag nervös igår när jag var på casting för en roll i en kortfilm. Jag fick dock ett mail idag om att jag inte fick rollen. Nästa gång ... Det finns så många chanser i livet, jag mår bra och är på gång. Jag tränar som en tok och njuter av värmen som äntligen kommit. Men som sagt, jag saknar min finis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback